Adana Valiliğinin yazısına istinaden, ülke genelinde 110 Yangın İhbar (İtfaiye), 112 Sıhhi İmdat (Sağlık), 155 Polis İmdat (Emniyet), 156 Jandarma İmdat (Jandarma), 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik gibi acil çağrı hizmetleri, tüm illerde tek bir numara ve tek bir merkez sloganı ile "112 Acil Çağrı Merkezi" çatısı altında birleştirilmiş olup, tüm acil çağrılar 112 Acil Çağrı Merkezince karşılanarak sevk ve koordine edilmektedir. Ayrıca pandemic sebebi ile gelen Vefa Destek talepleri ile sosyal mesafe ve maske ihlali ihbarları da 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından alınmaktadır.
-) Deprem, sel, çığ gibi her türlü doğal afet, arama kurtarma,
-) Yangın (orman, anız, ev, işyeri, araç vb.),
-) Orman kanununa muhalefet suçları (kaçak avlanma, kaçak kesim vb.),
-) Emniyet ve Jandarma kolluk kuvveti görev kapsamına giren (trafik kazası, asayiş, hırsızlık, terör vb.) bu ve buna benzer ihbarlar,
-) Ambulans talebi gibi tüm acil yardım başvurular, tek Numara 112 Acil Çağrı Hattı üzerinden karşılanmaktadır.
Bundan böyle vatandaşlarımız tüm acil durumlarda tek Numara 112 üzerinden hizmet alacaklardır. Tüm vatandaşlarımıza ve ilgililere duyurulur.